У Москві створять “бідний” тариф таксі
У столиці розробляється доступний таксомоторний тариф. Він дозволить городянам їздити на таксі на близькі відстані, в межах 2 кілометрів; це розвантажить громадський транспорт і сильно вдарить по нелегальним перевізникам; вартість такої поїздки планується зробити єдиною - 100 або 200 руб.
У Москві розробляється доступний таксомоторний тариф, який дозволить городянам, перефразовуючи відомий вислів, їздити на таксі навіть в булочну.
У Москві традиційно вважалося незручним брати таксі на невеликі відстані, так і водії часто ставилися до цього неохоче. Столична ініціатива “Остання миля” повинна надати москвичам новий вид послуг - поїздки на близькі відстані, наприклад, від сусідньої станції метро до будинку. У межах двох кілометрів.
Це розвантажить громадський транспорт і сильно вдарить по нелегальним перевізникам. Вартість такої поїздки планується зробити єдиною - 100 або 200 рублів.
Дмитро Пронін, начальник управління організації та контролю таксомоторних перевезень Департаменту транспорту р. Москви:
- Ми хочемо зробити таксі воістину громадським видом транспорту, доступним, якісним, надійним і зручним. Ми хочемо реалізувати єдину тарифікацію, стандартну для всіх і для стандартного класу автомобілів. Щоб громадянин, який хоче поїхати, людина чітко розумів, що його не обдурять, і поїздка у нього буде повністю прогнозована. І відповідно в рамках цього ми хочемо реалізувати саме напрямок за чіткою фіксованою ціною.
Самі водії таксі ставляться до ідеї коротких поїздок позитивно.
Віталій Паршиков, водій таксі:
- Більше замовлень з’являється, більше приплив народу і, відповідно, у нас з’являється робота. І через це всі, так звані, “бомбили”, намагаємося їх перебити, офіційними замовленнями люди стали більше користуватися.
- Десять коротких поїздок можуть інколи бути краще однієї довгої?
Вадим Мисюрак, водій таксі:
- Звичайно, це ж від клієнта залежить, від його бажання кудись поїхати.
- Ви в принципі за короткі поїздки?
- Так.
Керівники таксомоторних компаній вважають, що для реалізації цієї ідеї потрібні міські стоянки таксі, особливо біля станцій метро. Вже 246 діють.
Сергій Привалов, генеральний директор транспортної компанії:
- Якщо ми хочемо, щоб було таксі в місті, потрібні стоянки, без них нікуди не дінешся. Я вважаю, в будь-якому випадку це добре. Чим більше буде коротких поїздок, ви знаєте, з водіїв може вибудовуватися ланцюжок: взяв пасажира - висадив, взяв - висадив.
Це теж вигідно, ніж стояти годинами простоювати в очікуванні замовлень. У будь-якому випадку, плюс в цьому є однозначна. Тарифи, які ми зараз ввели, нам це дозволяють. Людина займає автомобіль, платить стільки, скільки займає.
Ідея єдиного тарифу на короткі відстані поки знаходиться в процесі доопрацювання, але і пасажири, і таксисти в Москві її підтримують. Так що крилата фраза з відомого фільму про те, що “наші люди на таксі в булочну не їздять”, скоро стане неактуальним. ТВ Центр